Re: TPNET - POL34

Autor: Marek (mdestusun_at_o2.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 08:37:09 MET

Uzytkownik "Bootmaker" <bootmaker_at_delete.it> napisal w wiadomosci

> No cos ty? ;-)
> Czyzbys sugerowal ze nasz "narodowy operator" probuje stosowac jakies
> praktyki monopolistyczne? ;-)

Jesli celowo degraduje czesc ruchu, to trzeba niezwlocznie pisac do UOKiK i
URTiP. Swoja droga podstawy sa. Nawet jesli zalozymy, ze caly ruch z POL34
jest komercyjny, to sytuacja, w której TP zada od POL34 stawek razaco
wyzszych niz cena jaka POL34 placi za tranzyt firmom zagranicznym (warto
sprawdzic, czy cena, która chce uzyskac TP nie jest czasami wyzsza niz suma
oplat POL34 oraz TP za tranzyt!) wyglada na wykorzystywanie pozycji
dominujacej i praktyki monopolistyczne.

--
Pozdrawiam,
Marek