Czy Kaza LITE jest bezpieczna

Autor: Jack (jrkx_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 14:31:25 MET

Witam,

Jak w tytule - odinstalowałem zwykłą Kazee 2.6 ze spywarem i reklamami i
zainstalowałem Kazee LITE w wersji polskiej (kilka dni temu) od tego czasu
kilkakrotnie w ciągu dnia zdarza się że zaczyna migać mi monitor (kilka razy na
minutę) Po restarcie kompa wszystko się uspakaja. Nie łączyłbym tych rzeczy ALE
tego samego dnia instalowałem KL u siebie i sąsiada i u niego też pojawiło się
to miganie ekranu i to od czasu tej instalacji właśnie. Czy to ma jakiś
związek. Przeskanowałem całego kompa mks vir-em z sieci i nie ma żadnego
wirusa. Czy ktoś mi coś podpowie???

Thnx
Jack