Re: .edu.pl dla mas?

Autor: Artur Orlowski (look_at_to.the.signature.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 00:29:49 MET

Michal Jankowski wrote:
> Kiedys kiedys... A ilez to ja mialem klopotow przez istnienie wpisu
> *.edu.edu.pl - gdzie oczywiscie edu.edu.pl jest zarejestrowane przez
> NASK dla firmy niemajacej nic wspolnego z edukacja.

  Ja znam jeszcze jedną dziwną sytuację. Na początku 2000 roku znajoma
firma chciała zarejestrować domenę www.edu.pl na portal o edukacji.
Odpowiedź NASKu oczywiście negatywna, nawet osobista rozmowa nic nie
dała - cyt: "www jest przedrostkiem funkcjonalnym i tego na pewno nie
zarejestrujemy". Serwis powstał pod innym adresem. Natomiast cztery
miesiące później ta domena została przez NASK zarejestrowana dla innej
firmy....
Równi i równiejsi?

--
ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl