Re: .edu.pl dla mas?

Autor: Tomasz Śląski (spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 21:39:16 MET

Przemyslaw Frasunek wrote:

> Domain object:
> domain: terror.edu.pl

[...]

> registrar: NetArt

> Czy mnie pamiec myli, czy tez mam racje, ze kiedys trzeba bylo spelnic
> kryteria edukacyjnosci, zeby dostac domene .edu.pl?

Registrarom (w odróżnieniu od NASK) chyba wsjo ryba, czy spełnia się ów
wymóg czy nie. Podobnie z .org.pl - ZTCP NASK chciał zaświdczenie o byciu
stowarzyszeniem czy coś w tym guście, natomiast nie dalej jak wczoraj klient
zarejestrował sobie .org.pl bez jakichkolwiek papierków. Zrobil to via
Cybernetix aka Domeny.org.

--
TOM TS635-RIPE
Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.