Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl

Autor: Slawomir Bem (spamerzy_at_do.piac.hu)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 23:33:49 MET

Użytkownik <artur@_il.pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> Chcesz jedynej slusznej koncepcji rejestracji domen - najpierw my (w mysl
> zasady tkm nb. J. Kaczyński), a potem ochlapy dla trzody. W mysl tej
> zasady NASK zarejestrowal sobie sex.pl, gsm.pl, real-estate.pl, wiekszosc
> ciekawych nazw geograficznych (np. mazury.pl, tatry.pl) i wiekszosc nazw
> miast.

Prawda jest taka ze jak bys zarejestrowal w urzedzie
Patentowym nazwe warszawa.pl
jako znak towarowy, nie bylo by juz tak prosto ja zabrac.
A proces jest czasochlonny, bo w tej chwili
rejestracja znaku przekracza 3 lata, dla znakow zgloszonych np
w 2000 roku.

A niestety wlasciciele ciekawych domen wydaja sie o tym zapominac.
Tu jest krotki artykul na ten temat:
http://system.pop.pl/?body=trademarks
Rejestrujac domene w urzedzie, kazdy w stanie przejac kazda
lub przynajmniej zostac wspolnikiem nie ruszajac wogole palcem
po otrzymaniu certyfikatu z UP, niestety takie jest prawo
i NASK musi przekazac domene podmiotowi uprawnionemu do uzywania znaku.

--
s.