Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl

Autor: artur_at__il.pw.edu.pl
Data: Tue 10 Feb 2004 - 13:58:23 MET

>Niekompetencja NASKu jak najbardziej.

To tu sie zgadzamy, a taeraz zrobmy krok dalej, dlaczego mam placic za
niekompetencje urzednikow?
W 1998 na konferencji Miasta w Internecie rozmawialem z pracownikiem
dzialu promocji m. st. Warszawy i proponowalem wspolprace - ja robie
serwis miejski - knajpy, kina itp., z tego sie utrzymuje, a informacje
urzedu zamieszczam nieodplatnie, tylko niech mi je udostepnia w jakiejs
eleektronicznej formie. Gosc powiedzial, ze nic mi nie moze powiedziec, bo
maja strzaszny burdel - zblizaja sie wybory, nie wiadome kto, co i jak.
Zaczalem robic serwis, po pol roku zadzwonilem do um, ale wtedy
uslyszlaem, ze oni maja odgorne wytczne i chca odebrac mi domene, rece mi
opadly, po jakims czasie znazlem kilku studentow, ktorzy zaczeli robic
serwis od nowa, a potem nawiazalem wspolprace z Fundacja Promocji m. st.
Warszawy, i ich ich serwis byl przez ostatni rok na www.warszawa.pl. W
sierpniu w Zyciu Warszawy ukazal sie artykul o slusznej walce urzedu
miasta. Smieszne, bo ani urzad miasta, ani ten dziennikarz nie
pofatygowali sie, zeby zamienic choc slowko ze mna, nie zaproponowali
wspolpracy, po co, przecie z jestem po to, zeby placic podatki, a nie
przeszkadzac w sprawowaniu wladzy (drugiej i czwartej :-))))