Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl

Autor: artur_at__il.pw.edu.pl
Data: Tue 10 Feb 2004 - 13:12:09 MET

>Artur pisz co chcesz chciales wycwaniakowac kase za frajer i sie nie udalo.
>I nie pisz ze robiles te wszystkie serwisy miejskie i ze mialas szczytne
>cele bo rozbawisz co niektorych.

Naprawde, moge napisac co chce :-)))? Nie mam zadnych szczytnych celow,
jedyne co robie, to w uczciwy i zgodny z prawem sposob zarabiam pieniadze.
Urzedy natomiast maja szczytne cele i dlatego sluzba zdrowia, drogi,
emerytury, ale oni stoja ponad prawem.

>O domenie www.pl nawet przez grzecznosc nie wspomne.

Wspomniales i ja tez wspomne, bo nie wiem dlaczego mieszasz te sprawy -
domene www.pl zarejestrowala zgodnie z naskowym regulaminem jakas firma z
nsami w Niemczech, co uwazam za niezly dowcip.
Oczywiscie winne jest temu cwaniactwo spoleczenstwa, a nie niekompetencja
urzednikow.