Re: siec bezprzewodowa-nie chca wchodzic strony

Autor: Tom(asz) (tomisso_at_gazeta.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 22:18:39 MET

Dnia 2004-02-07 22:13,w liście od: Jaroslaw Druzbinski - przczytałem:

> Hmm a czy to ma cos wspólnego z problemami polskiego Internetu ?

Słusznie.
NTG
Spróbuj na alt.pl.internet.providers - tam siedzą providerzy - również
radiowi. Powinni pomóc.

--
"Cztery zjawiska blokują postęp ludzkości: ignorancja, głupota, komitety
normalizacyjne oraz ludzie sprzedający komputery."