Re: PIONIER vs. TPNET - dzien rozstrzygajacy

Autor: Yaro (bez_adresu_priva_tnego_at_bo_sie_spamuje.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 17:13:55 MET

> a może już są jakieś wieści ?

Informacja oficjalna - bedzie spotkanie
next week w Poznaniu, na ktorym tepsa sie
ustosunkuje do przedstawionej propozycji.
Nie wiadomo jeszcze ktorego dnia. Pionier
poprosil na ten czas o przywrocenie parametrow,
ale pozostalo to bez komentarza.

Nieoficjalnie - propozycja przewiduje placenie
przez pioniera, ale nie takich koszmarnych pieniedzy.

Nieoficjalnie - tepsa ma duzo do stracenia wbrew
pozorom.

Oficjalnie - pionier obnizyl o 25% wszystkim komercyjnym
oplate za lacza - zatem moje 2Mb kosztuja mnie za styczen
900 netto - lubie ich :-) - bo chociaz tu nigdy nie bylo
mowy o jakichs cir-ach, to i tak smiga w dwie strony
jak zyleta (za wyjatkiem oczywiscie smigania do tepsy,
bo od tepsy jest tak jak bylo, czyli bez zastrzezen).

Pozdro
Yaro