Problem z kamerkami live i chatem

Autor: Dominika (brajexWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 21:58:39 MET

-
Sorki, dla niektórych może to proste, ale ja nie potrafię sobie poradzić z
jedną rzeczą, po prostu nie znam się na tym. Gdy chcę wejść na jakiś chat
czy na kamerkę, która przedstawia obraz na żywo to nagle znika mi strona,
którą otworzyłem i wszystkie inne otwarte. Zdjęcia z kamer, które nie
odświeżają sie otwierają mi się normalnie (jave ściągnąłem najnowszą). Nie
wiem o co chodzi. Jeśli ktoś zna przyczynę z góry dzięki za poradę.