Re: Jak obej?ć spółdzielnie mieszkaniowe.

Autor: Glock (glokers_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 09:01:58 MET

szymon wrote:

> Użytkownik "Glock" <glokers_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> To masz przyjazny albo niedowidzący ADM ;)
        dokladnie, jest przyjazne, choc pierwsze slowa jakie od nich uslyszalem,
ze sprawa tej sieci zajmie sie prokurato (jestem prawnikiem, wiec bylo to
dla mnie ogromnie zabawne), no ale jakos popodlanczalismy czlonkow zarzadu
i rady nadzorczei i patrza tak troche przez palce.
Zasadniczo dali by sobie spokoj, ale mam wrednych sasiadow co na nas skarza,
tylko ADM nie chce nam powiedziec ktorzy to sasiedzi konkretnie, a bylo by
po klopocie, raz na zawsze (a jak nie to drugi i trzeci do skutku)