Re: Co wy na to?

Autor: MSZ (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 22:58:46 MET

Dnia 2004-02-02 01:25, Krzysztof Halasa napisal(a):

> Tylko pokaz jakis program pocztowy pod Linuksem czy innym takim, ktory
> umozliwia uruchamianie zalacznikow.
> Nie musi nawet robic tego calkowicie automagicznie, zgadzam sie
> nawet by uzytkownik "otworzyl" archiwum .zip itp.

Bezpośrednio to może nie, w końcu zwyczaj rozpoznawania plików wykonywalnych
po rozszerzeniach to bardziej CP/M, DOS i Windows, więc np. Mozilla
zaproponuje otwarcie w programie do obsługi czegoś albo zapis na dysk. Pine
nie oferuje niczego poza wyświetleniem albo zapisem, elm podobnie a mutta nie
mam pod ręką.

Czyli teoretycznie coś wciśnięte w tar.gz by się mogło odpalić, jeśli
obsługant graficzny do tar.gz rozpozna że jest execute ustawione i odpali.

Ale leniwy jestem i nie chce mi się przebootować żeby mieć pewność, a na
serwerach X-y powycinane ;-)

--
M.S.Z.                 # Niezależnie od tego, jak wielki jest
Mechanical             # twój sukces, czy jak tragiczna klęska,