Re: Tpnet<->Futuro i Tpnet<->Gazeta.pl

Autor: Przemyslaw Frasunek (venglin-usenet_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 21:34:55 MET

Przemysław Maciuszko <sal_at_hell.pl> napisał(a):

> A tak z ciekawości - co Ci konkretnie _wolno_ działa?
> Jaka strona, co klikasz. Może być na priva.

Zazwyczaj czytam gazete kolo wczesnego popoludnia, wtedy
wychodze przez w3cache.atman.pl. Klikam:

http://serwisy.gazeta.pl/wyborcza/0,0.html

i o tej porze sa klopoty z czasem generowania strony, mimo
ze pingi mam na poziomie 2 ms. Pozniej przechodze do czytania Duzego
Formatu, ktory dziala rownie wolno. Za to serwisy regionalne dzialaja
calkiem sprawnie.

Z domu (Neostrada) i drugiego domu (Netia) potwierdzilem, ze jest tak
samo. We wszystkich przypadkach uzywam squida, jesli to cos zmienia.

--
* Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
* JID: venglin_at_jabber.atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *