Re: Co wy na to?

Autor: MSZ (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 18:26:48 MET

Dnia 2004-02-01 15:17, Wiesiek napisal(a):

> Jestem jednak bardzo ciekaw jak to w praktyce bedzie wygladac.
> Czy blokada IP ma sens? W koncu ten DHCP przyznaje te adresy. To chyba
> na serwerze autoryzacyjnym pasowalo by to robic.

To jedyne sensowne miejsce.

> Po za tym to:
>
> Jakos nie przypominam sobie zeby ktos z tepsy mnie informowal o czyms
> takim. Swego czasu mialem dlugo blokade na te adresy (do czasu az ARIN
> nie przedelegowal ich na RIPE).

Widać nie uważają twojej firmy za odpowiednio ważną. Albo są jakieś inne
powody, być może wykraczające poza typową dla nich dezorganizację.

> Na infolinii zawsze mowili ze to wina tego ze ktos nie ma styku z
> TP... phehehe...

Czego oczekujesz do ludzi wybieranych do pracy ze względu na wyraźny głos i
odporność na wyzwiska a nie wiedzę techniczną?

> Ty chyba nie wiesz co mowisz.... Jak wytlumaczyc przecietnemu userowi
> ze ma wirusa ? On boi sie cokolwiek zrobic a co dopiero zmusic go do
> usuniecia wirusa?

To powinien być JEGO problem, a nie mój. Ja nie mam tego wirusa (ani zresztą
innego, poza Windows ;-) Jak sobie nie radzi niech sobie kupi jakiś "Internet
dla topornych" czy co tam wydali ostatnio. Albo sprzeda komputer a forsę da
na głodne dzieci.

> Oczywiscie istnieje zawsze mozliwosc odciecia na routerze _AZ_ zalatwi
> sprawe, ale ... W prywatnych sieciach to jest do zrobienia. Ale z tymi
> neostradami to jest koszmar. Kazdy wie ze tepsa to olewa i ma gdzies
> ze ktos spamuje, wirusami sieje po sieci etc. Zablokuja adresy? to
> co.. zwali sie na nich wine.

Ja jeszcze mam resztki nadziei, że coś się poprawi.

--
M.S.Z.                 # Niezależnie od tego, jak wielki jest
Mechanical             # twój sukces, czy jak tragiczna klęska,