Re: Co wy na to?

Autor: Bartosz 'Beerman' Mierzwiak (barmierz_at_wytnij-to-post.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 15:36:45 MET

On 1 Feb 2004 13:42:52 +0100, januszek
<januszek_at_ktory.nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl> wrote(a):

> Albo uzywac profesjonalnego konta pocztowego... I nie korzystac z uprzejmosci
> znajomego "admina" harcerskiej sieci osiedlowej oraz konta na jego super hiper
> bezpiecznym linuxie... ;)

Hehe... nobody expects the Windows Inquistion... ;>

No i wyszlo na jaw... to linux jest odpowiedzialny za ta plage
robakow rozprzestrzeniajacych sie dzieki podlaczonym do sieci
windowsom!! Sprawa jest jasna, moze przedstaw ja w Redmond, wszak
za pomoc w odnalezieniu autora wirusa przewiduje sie spora nagrode...

> W sumie wirus, ktory rozsyla sie mailem jasno i wyraznie obanaza
> braki zabezpieczen na serwerach pocztowych a nie u uzytkownikow
> korzystajacych z uslugi email.

... ktora mozesz przeznaczyc na rozwoj polskiej kinematografii oraz
zakup oprogramowania anty wirusowego dla administratorow.

pozdrawiam, B.

PS. A do krucjat antylinuxowych w obronie swietosci polecam
    pl.comp.os.advocacy. ;P