Re: TPNET <> Supermedia

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_trabinski.net)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 15:18:07 MET

Krzysztof Ceglinski <krzysztof_ceglinski_at_idg.com.pl> wrote:

> Hmm to zastanawiajace - awaria na Pieknej a znikaja z calego internetu z
> punktami wymiany ruchu (ICM-IXP) wlacznie.

Hmm, węzeł Piękna to dosyć szczególne miejsce, gdyby przestał nagle istnieć,
myślę, że 75%[1] polskiego internetu również by znikła. Nie chodzi o same
routery i switche - bo tych ostatnio jakby mniej na Pięknej, ale również o
trasy światłowodowe, przełącznice i inne takie.

[1] Reszta kluczowych urządzeń dla polskiego internetu mieści się może
4-5 innych lokalizacjach.

--
*[ ŁT ]*