Re: Polpak peering POL-34

Autor: Piotr KUCHARSKI (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 16:52:41 MET

Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl> wrote:
> Wadliwa definicja. Klient placi POL34 za _tranzyt_ w swiat (w tym do
> TPSA), co to znaczy ze on korzysta (z darmowego czy jakiegokolwiek)
> peeringu POL34-TPSA? To juz sprawa tych dwoch ISP, czy maja styk
> w Polsce, czy taniej wychodzi im styk w Australii jakiejs :-)

1. Darmowy peering POL34/edu - TPSA
2. Klient komercyjny podłączony do POL34 korzysta z darmowego peeringu
   POL34/edu - TPSA

Niedopuszczalne.

1. Darmowy peering POL34/edu - TPSA
2. Płatny lub darmowy peering POL34/kom - TPSA
3. Klient komercyjny podłączony do POL34 korzysta z (płatnego lub darmowego)
   peeringu POL34/kom - TPSA

Wszystko w porządku.

[...]
> na takie cos to nie powinien sie nikt odwazyc, i powinno to sie szybko
> konczyc w sądzie czy innym urzedzie ochrony czegos tam
[...]
> moim zdaniem to jest calkowicie nielegalne, tylko nikt z
> zainteresowanych nie chce sie tym zajać, bo latwiej bezmyslnie szukac
> pieniedzy na nowe wydatki niz probowac podwazyc ich zasadnosc).

Powiedz mi, ile kar TPSA faktycznie zapłaciła? Kto ma jakąkolwiek
moc sprawczą w stosunku do TPSA? Ale tak realnie?

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)