Re: allegro ucieklo do GTS :) a Tlen do Telii

Autor: Maciej Anczura (shog_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 15:02:36 MET

Jacek Zapala wrote:

> Eeee, tam.
> Ile razy bym nie pytał, to jeden nameserver zwraca 80.239.140.164, a
> drugi 212.126.20.8.
> A sprawdzałem z Internet Partners i z Chello.

Też poszedłem tym tropem (nawet cancelowałem post z podobnym outputem),
ale chyba jednak prawdą jest to co napisał Przemek; dla tpnet rzeczywiście
obydwa nameserwery odpowiadają identycznie (ip, identyczne soa), natomiast
przy zapytaniach z kierunku pol34 widać w nich wspomnianą przez Ciebie
rozbieżność (różne ip, różnice w serialach), więc to na pewno nie jest
zwyczajne niedokonfigurowanie dns.

--
sh