Re: UWAGA Nowy gro?ny wirus w sieci - to nie jest

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 08:46:43 MET

Michal Jankowski wrote:

> Ja sie w koncu zalamalem i zablokowalem dostep do naszego serwera
> pocztowego z tych roznych neostrada/sdi/ppp bez uwierzytelnienia...

Same here. SDI to od dawna jest zablokowane właśnie z analogicznych
powodów. Tylko każdy kij ma dwa końce - nie uwierzysz ile super-poważnych
przedstawicielstw nawet poważnych korporacji ma serwer pocztowy na SDI..

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-