Re: odpowiedzialność ISP z tytułu

Autor: Paweł Małachowski (pawmal_at_to-i-tak.niewazne)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 00:33:37 MET

On Wed, 28 Jan 2004, Marcin Jurczuk wrote:

> Ja poprosiłem po _polsku_ o wersję polskojęzyczną i paragrafy z polskiego
> prawa które łamię ....odpowiedzi się nie doczekałem nigdy ..

Wydaje mi się, że niektórzy wysyłają już gotowca po Polsku. ;)
Straszyć końcowego użytkownika. Więcej trudno, a nawet zbytnio
nie da się zrobić -- nie pójdziesz pogrzebać człowiekowi w jego
komputerze, czy ma tam te filmy, czy też udostępnia film z wakacji
pod mylącą nazwą.
Odcięcie przez Operatora np. całej sieci Pośrednika tylko dlatego,
że na jednego z klientów Pośrednika przyszedł mail od kogoś, kto
podaje się za czyjegoś reprezentanta i twierdzi, że ktoś tam coś
udostępnia, u normalnego Operatora nie wchodzi w rachubę przecież.

Co robi z tym zgłoszeniami TPSA? ;)

--
http://rtfm.bsdzine.org/
http://groups.google.pl/