Re: UWAGA Nowy gro?ny wirus w sieci - to nie jest żart

Autor: Wiesiek (spam_at_op.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 17:27:34 MET

On Wed, 28 Jan 2004 17:02:59 +0100, "Adam Paluch" <adam_at_bluu.net>
wrote:

>sprawa jest chyba bardziej powazna
>mks podal info, clamav na moim serwerze wychwytuje ok. 60 maili z tym
>swinstwem na godzine ...
nie czytuje info na mksie.. czesto tam sa dziwne rzeczy popisane.

Jak dziala wirus to wiem. Tylko wczoraj przyszlo 4-5tys maili z czyms
takim (ofc zostaly odrzucone i adresat dostal info).
Z tego 90% to tepsa :(

Poza tym to wcale nie takie cos znow szczegolnego... Byl daaawno temu
taki wirus.,. Bodajze Mirva czy jakos tak. Wybieral cel i slal sie na
to samo konto n razy per minute.
Wtedy to przyszlo mi cos blisko 1000maili w ciagu minuty.
Potem to juz nie wiem bo admin dostal info a serwer BANA na jakis
miesiac :)

--
Wiesiek