Re: TP SA zmniejszyła dostępność do

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 13:46:17 MET

Nastał nam piękny 28 styczeń 2004 roku,
kiedy to mlopaci posłał(a) w świat wiadomość
<bv7vd9$or4$1_at_inews.gazeta.pl>

> IPv4 wystarcza do tego, zeby user neostrady nie dostal sie do zasobow
> multimedialnych.
A co ma wycinanie zasobów multimedialnych do "stron upchanych reklamami"?

BTW, co za mentalność. Tylko wycinać, blokować, ograniczać, zabraniać,
utrudniać...

Taki poznański provider - Izacom (akurat o pownaniu wątek).
http://izacom.pl/index.php?a=4
15. Abonent nie ma prawa udostępniać plików użytkownikom sieci zewnętrznej
za pomocą odpowiednich programów.

Dziękuję, nawet załącznika z wordowskim plikiem nie wyślę, bo to
"udostępnianie" pliku na zewnątrz.

> Jakos na tej stronie nie znalazlem nic polskojezycznego.
Polskojęzyczne stacje wyszukuję pilotem od wieży.

> Za to, zebys
> sluchal tych stacji TPSA placi ciezkie pieniadze Telli i Opentrasitowi.
Ja płacę abonament (KRRiTV, IIRC).

> Za to zebys sluchal polskiej stacji z Poznania TPSA chce 2000zl za
> 1Mbs/s od Pozmana. Policz przy strumieniu 128kb/s taki user Neostrady
> jak Ty kosztuje Pozmana ponad 130 zl miesiecznie.
Może w takim razie to radio przeniesie się na serwery Shoutcasta?
Mam tam ponad tysiąc stacji do wyboru, do koloru, pogrupowane tematycznie.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,