Re: Novarg - jak zabić robala????

Autor: wer (wer_at_arx.tnij.one-spam.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 15:22:15 MET

ania22_at_op.pl wrote:

> Pomóżcie ubić robala. Ilość poczty w skrzynce doprowadza mnie do szału!!!!!!
> Gdzie szukać oprogramowania do wybicia tego świństwa??? Pozdr. Ania

Niestety lokalnie go nie ubijesz, poczta przychodzi z innych powodow.
Ktos, kto ma Cie w jakiejs ksiazce adresowej rozsyla wirusy. Wirus
wpisuje jako nadawce Ciebie i dlatego poczta wraca do Ciebie. Niestety
ten wirus bardzo mocno sie rozpowszechnia, bedzie tak do 1 lutego, kiedy
zatka pol internetu atakujac serwery SCO.

wer