Re: allegro ucieklo do GTS :)

Autor: Adam Paluch (adam_at_bluu.net)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 01:26:19 MET

Użytkownik "Marcin Kuczera" <marcin.n0-spam_at_poczta.rybnik.pl> napisał w
wiadomości news:bv6ukm$khi$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> zdaje mi sie, ze GTS najbardziej zarobil na akcji tpsa :)
> Ciekawi mnie czy z tego powodu przybyl im choc jeden klient na polpaka czy
> GTS dalo wszystkim taka oferte ze nie bylo sensu sie zastanawiac nad tpsa.
> W kazdym razie, ciesza mnie ich niepowodzenia, oby tak dalej ;)

hehehe
przyznam ciekawie by wyszlo bdyby tak, moze nie wszyscy, ale wiekszosc
przeniosla sie wszedzie tylko nie do tpnetu, dodatkowo "wszyscy inni"
zrobiliby akcje a'la tpsa :-)
blekitna linia zrobilaby sie purpurowa a neostradowicze wyniesliby "lokalne
wladze" tpsa na taczkach ;-) rozmazylem sie ... ale to byloby ciekawe :-)

--
Adam Paluch <adam(at)bluu.net>
bluuu.NET, Sosnowiec