Re: TP SA zmniejszyła dostępność do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza)

Autor: Jaroslaw Druzbinski (comnet_at_[nospam.)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 21:41:07 MET

Uzytkownik: Bartosz Waszak <waszi_at_icpnet.pl> napisal:

> oj z tym WIXem to się kolega chyba troszkę zagalopował... TPSA jedynie
> co może wywalić wszystkich z Pieknej... ale i tak to robi, a
> wix.aster.pl czy GIX IPartners się dobrze ma też poza Piękną.

No wiesz ja bym nie był taki do końca pewny. Mówiąc to miałem na myśli
zażądanie dużej kasy od poszczególnych firm wpiętych do WIX za to że
wymieniają ruch. Zawsze TP S.A. może stwierdzić, że tak naprawdę to maja to
gdzieś ( i tak nie zwracają na swoich klientów uwagi) i wychlastać wymianę
ruchu.
Następny krok to zmiana umowy z operatorami takimi jak ATMAN, że nie mogą
przez swój styk wpuszczać ruchu od innych (ot taka umowa jednostronna bo TP
S.A. lubi takie umowy których klient nie może negocjować albo podpisuj albo
wypad)
I co wówczas ? Było nie było maja dużo klientów więc im to wisi. Zyski mają
ludzi wywalają. Kasę trzepią. I mają wszystko gdzieś.
Ostatnio nawet łącza swoim klientom tną do 1,8 mb/s. Wychodzą z założenia że
taka jest ich technologia i tak ma być. To pewnie wielu klientów zauważyło.
Poza tym wydaje mi się że sztucznie zwiększają opóźnienia dla łącz bez CIR.
Podsumowując. Robią co chcą i choćbyśmy nie wiem co zrobili to i tak mają to
gdzieś. Zaczynają o MANU a potem polecą po innych. TO moje zdanie.

--
Jaroslaw Druzbinski
art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania