Re: TP SA zmniejszyła dostępność do

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 21:29:56 MET

Nastał nam piękny 27 styczeń 2004 roku,
kiedy to mlopaci posłał(a) w świat wiadomość
<bv6h8k$2ck$1_at_inews.gazeta.pl>

> Neostrada i SDI nie beda dostepem do polskiego internetu!!! Beda
> dostepem do tylko conentu z ktorego daje sie wyciagnac co najmniej
> 2000zl miesiecznie z megabita strumienia danych. Neostrada bedzie
> dostepem do stron upchanych reklamami.
Inne łącze będzie automatycznie filtrowało reklamy na Gazecie, Onecie, WP,
Interii?
Masz na myśli nowe cechy protokołu IP v.7?

> Jesli bedziesz chcial radia lub
> telewizji internetowej to bedziesz musial zmienic providera.
Zbudź się.
http://www.shoutcast.com/waradio.phtml?bitratelessthan=320
Radia internetowego słucham w miarę regularnie po kilka godzin dziennie.
Na Neostradzie działa znakomicie, czego nie mogą powiedzieć abonenci
osiedlówek i kablówek. Strumień 128kbps u dwudziestu abonentów zabije każdą
taką sieć.
Aha, TVP on-line też działa świetnie na Neo, choć (czasem) tylko Plus Minus
oglądam, bo jak już, to wolę tradycyjny TV.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,