Re: Prawda o POL-34

Autor: Marek Iwanejko (miw_at_hehe.tpi.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 16:37:47 MET

Janusz - Vahanara <vahanara_at_olimp.gapp.pl> wrote:
> Nastał nam piękny 26 styczeń 2004 roku,
> kiedy to Marek Iwanejko posłał(a) w świat wiadomość
> <bv39tb$5q4$1_at_atlantis.news.tpi.pl>

> Źle podpiąłeś swoją wypowiedź.

Odpowiedziałem hurtem na posta i zacytowanego posta.
Ale źle zacytowałem - to fakt - sorry.

> Minimum = 21 ms, Maksimum = 57 ms, Czas średni = 35 ms
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Jak widać, średnio 35 ms.
> Mój ping do routera kat-ru2.neo.tpnet.pl przy nieobciążonej Neostadzie
> oscyluje w granicach 18 - 20 ms.
> Czyli 15 do 17 ms na resztę trasy, to by się zgadzało z tym, co pisałeś:

Nie wiedziałem ile masz opóźnienia do routera dostępowego. A to co teraz
napisałeś już wszystko wyjaśnia.

> Natomiast, jeśli jesteś z działu TPI odpowiedzialnego za gry, to odezwij
> się albo na priv albo na grupie, bo jest pewien poważny problem z grami
> on-line na Neo, który rośnie, rośnie... A admini zapewne nawet nie zdają
> sobie sprawy z jego istnienia.

Na priva poproszę. Jak zobaczę co jest problemem to będę wiedział
komu to przekazać.

pozdr,
 m.

--
Usuń "hehe" z mojego adresu aby do mnie napisać.