Re: Prawda o POL-34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 10:02:15 MET

Nastał nam piękny 25 styczeń 2004 roku,
kiedy to Mateusz Swatek posłał(a) w świat wiadomość
<bv1hmg$94n$1_at_inews.gazeta.pl>

> mysle ze jest to jeden w powodow dla ktorych teraz instalacja neo kosztuje 1
> zl czy cos kolo tego
Instalacja Neostrady kosztuje symboliczną złotówkę. Aktywacja telefonu
komórkowego też od dawna kosztuje złotówkę?
I co z tego wynika?

Kiedy Neo kosztowała 800 zł sprzedawano jedną instalacje dziennie, kiedy
kosztuje 1 zł TPSA sprzedaje jedną instalację na sekundę (przed świętami to
było nawet więcej).
Ktoś w marketingu wreszcie policzył, ze powszechny internet nie może być
drogi, jeśli ma być... masowy.

> i dlategotez mam nadzieje ze po wejsciu do uni warunki na ktorych teraz
> pracuje tepsa sie zmienia - pewnie beda kiedys musialy
Na zmianę których to przepisów liczysz po pierwszym maja?
Koncesje providerskich nie ma już od lat.

> po prostu ze strachu tepsa chce jak najwiecej end-userow naciagnac na umowe
> terminowa - zanim dotrze TU konkurencja
Konkurencja zagraniczna jest obecna od dawna.
Chello działa od kilku lat, innych konkurentów nie znam.

BTW, na Chello w centrum Katowic czekałem od wielu, wielu lat.
Kiedy pojawiła się Neostrada Chello zbudziło się ze snu zimowego i ruszyło
z wielką promocją, oferując w pięciomilionowej śląskiej aglomeracji
internet *aż* na... dwóch osiedlach.

Gdyby nie "moja" mikroskopijna ASK na Neo, to w moim bloku (w śródmieściu
Katowic) nie byłoby do dziś internetu.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,