Re: Prawda o POL-34

Autor: Mateusz Swatek (mateo_at_site.krakow.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 23:56:20 MET

Użytkownik <fanthom_at_icpnet.pl> napisał w wiadomości

> Ale nie "za pieniadze TPSA" !

i dlategotez mam nadzieje ze po wejsciu do uni warunki na ktorych teraz
pracuje tepsa sie zmienia - pewnie beda kiedys musialy

mysle ze jest to jeden w powodow dla ktorych teraz instalacja neo kosztuje 1
zl czy cos kolo tego
po prostu ze strachu tepsa chce jak najwiecej end-userow naciagnac na umowe
terminowa - zanim dotrze TU konkurencja

--
pozdrawiam,
Mateusz