Re: Prawda o POL-34

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 22:17:35 MET

[----]

>to oczywiste. Ale Szymon sugerował coś więcej.

Nie, sugerowałem dokładnie to. Jakbym chciał zasugerować coś jeszcze,
to napisałbym :-> To zresztą nie do końca jest prawda - na uczelniach
stoją {warszawa,krakow,poznan}.irc.pl, a {lublin,wroclaw}.irc.pl są
zdaje się faktycznie w odpowiednich MAN-ach, w każdym razie tak
wynikałoby z motd na tych serwerach.

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O