Re: Prawda o POL-34

Autor: Piotr KUCHARSKI (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 17:05:50 MET

Ziemek Borowski <ziembor.news_at_ziembor.waw.pl> wrote:
> Czekaj. Sugerujesz, że serwery te stoją tam ot tak, bez zgody odpowiednich
> władz tychże uczelni, lub że ewentualne cofnięcie takiej zgody nie wpłynie
> na ich funkcjonowanie w tych miejscach? (oczywiście wiem: uczelnie <>
> MAN-y).

Raczej, że to uczelnie stawiają, nie MAN-y, i to uczelnie
ew. mogą wycinać, nie MAN-y. Trochę by mi się nie podobało,
gdyby nagle WARMAN, mój dostawca Internetu, wyciął mi jakieś
IP lub port.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)