Re: Prawda o POL-34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 13:34:08 MET

Nastał nam piękny 25 styczeń 2004 roku,
kiedy to gito posłał(a) w świat wiadomość
<bv0bta$tn7$1_at_achot.icm.edu.pl>

> w tej sprawie tpsa juz samie sie ladnie zalatwila
> ping po 1600ms skutecznie utrudnia rozmowe na irc
> a takie pingi maja userzy z sdi czy dsl, o neo nie wspomne bo juz ich
> dawno na ircnecie nie ma.

Użytkowników Neo na IRCu nie było (IIRC), kiedy Telekomunikacja sprzedała
dwadzieścia tysięcy Neostrad i nie ma ich również teraz, kiedy w kilka
miesięcy sprzedano dwieście tysięcy Neostrad.

K-line na w/w serwerach nie odstraszało kilku tysięcy klientów
szturmujących codziennie telepunkty.

Co tu odcinać? Chyba uszy odmrożone na złość babci.

Kto z neostradowiczów zauważył, że w ogóle było coś takiego, jak k-lina na
IRC, a teraz go nie ma?

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,