Re: Prawda o POL-34

Autor: futszaK (tomek_at_skonet.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 13:03:24 MET

On Sun, 25 Jan 2004 12:34:35 +0100, fanthom_at_icpnet.pl wrote:

>dlaczego wiec placic maja wszystkie trzy strony i to kilkakrotnie
>wiecej niz w przypadku innych stykow miedzyoperatorskich czy nawet
>uplinkow zagranicznych ?
>(trzy strony = klient-ssacz, portal, inny operator)

jak już to portal płaci innemu operatorowi więc pozostają dwie strony
a co złego w tym że płacą dwie strony ???

klient-ssacz chce mieć dostęp do zasobów więc płaci. inny operator
chce mieć dostęp do klientów końcowych więc albo buduje do nich własną
infrastrukture (nonsens), albo płaci temu, kto tą infrastrukture
wybudował (TPSA).

Przecież nikt nie broni MANom budowania własnej sieci dostępowej do
klientów końcowych, może jakaś ciekawa oferta dla sieci osiedlowych
(które połowe roboty już zrobiły) powstały tysiące na terenie kraju
???

Ja wiem że narzekać jest znacznie łatwiej niż cokolwiek zrobić...

futszaK
598339018 601061867
Telefon to wynalazek SZATANA !!!