Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl

Autor: Yacho (yacho_nospam__at_pf.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 00:57:24 MET

Użytkownik "Piotr KUCHARSKI" <chopin_at_sgh.waw.pl> napisał w wiadomości

> Przecież tak jest właśnie. I w tym problem.

> Przypuszczam, że wątpię.

To moze ja sie wypowiem : od tygodnia (sic !) jestem abonentem TP DSL -
oobsluguje w maym LANie 10 osob - w dzien transfery z pol34 sa jeszcze jako
takie
( ok 10 kbajtow/s) o tyle w nocy jest tragedia.... Pozman bez komentarza bo
wszyscy wiedza jak jest
(dzis mialem problem z pobraniem howto)

I teraz niby pytanko : co ma zrobic przecietny uzytkownik w mojej sytuacji ?
Jesli tpsa mysli ze zmusi kazdego do wykupu neo to chyba upadli na glowe
- 149 zl w najlepszym wypadku to conajmniej 3x za duzo -
z mojego punktu widzenia za dostep do internetu przecietny smiertelnik jest
w stanie zaplacic
do 60 zl Wlasnie dlatego zdecydowalismy sie na lan - IMHO 480 zl miesiecznie
za DSL dla endusera to nie sa male pieniadze
(biarac pod uwage 0 CIRu i asymetrycznosc) z drugiej strony w porownaniu z
laczami dla isp cena jest smieszna ....
Za 480 niby nie moge oczekiwac cudow ale tego typu przyciecia na bramkach to
jest przesada conajmniej ! -
moi uzytkownicy odrazu to zauwazyli - na 10 osob 7 uzywa poczty na o2.pl
(cholera ja to trafilem)
Rozumiem ze skoro place za 1mbit 480 zl to nie moze on tak samo chodzic jak
polpak za 1500 zl jednak chyba istnieja
granice ludzkiej przyzwoitosci ! niech bramki beda przyciete choc do
przepustowosci pozwalajacej ogladac WWW czy
pracowac pod ssh bo w tym momencie jest to niemozliwe....
w poniedzialek skladam reklamacje - zobaczymy co maja w kalendarzyku
"kłamstwo na dzis" na dzien 26.01.2004

Przepraszam tez ze ten post jest niejako OT - wypowiadacie sie bedac
powaznymi uslugodawcami - ja jestem zwyklym szarakiem
- jednak mysle ze nawet ceny za iDSL mam preawo wymagać jakiegoś minimum....
Jesli post zalecial lamerstwem to sorry ;)

-=Yacho=-