Re: Poznań Internet Exchange ??

Autor: mathom (mathom_at_pifpaf.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 22:59:59 MET

> Myślisz , że to dużo ??
> Ja uważam , że to bardzo dobra cena - nawet w stosunku do POLPAKA.
>
> Poza tym - czemu nie skomentujesz ?
> To w końcu twój temat , i twoja dyskusja.

Uważam, że to jest dużo biorąc pod uwagę ceny internetu w krajach bardziej
rozwiniętych. Ale tak to już chyba jest i wg niektórych nawet powinno być,
że z polaczka trzeba wyciągnąć ostatni grosz. Tak samo jak elektronika jest
40% tańsza 150 km na zachód stąd ...

Powiedzcie mi szczerze - od czego ceny łącz w Polsce są uzałeżnione ??

ps. Od nowych bum prezesów i wakacji na hawajach ??