Bardzo ciekawa sprawa - Prosze o pomoc.

Autor: Who? (saint_wawa_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 18:44:40 MET

Witam,

Od kilku dni z moim dostepem do internetu dzieja sie rzeczy niezwykle :)
Komputer w losowym czasie traci wyjscie po TCP/IP , UDP oraz ICMP chodza
normalnie, jedynie nie otwieraja sie strony WWW oraz standardowe uslugi
chodzace po TCP/IP (FTP itp). Myslalem ze moze to byc problem z siecia w
ktorej jestem, ale takie same objawy zaczely pojawiac sie w innych miejscach
(u znajomych , w pracy itp..) wiec wykluczylem wadliwe dzialanie mojej sieci.
Komputer jest aktualnie wyposarzony lepiej niz armia saddama jesli chodzi o
programy antywirusowe oraz anty-AD ...
Reinstall systemu byl wczoraj ...
sytuacja sie powtarza...

Jakies pomysly? Ja juz nie wiem co moze byc nie tak, nowy wirus? siec? tpsa?
marsjanie?

Moze ktos spotkal sie z podobnym problemem i moze pomoc?

Z gory dzieki

Adam