Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl

Autor: Mistrzu (mistrzu24_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 15:24:54 MET

Użytkownik <fanthom_at_icpnet.pl> napisał:

> Pojedynczy transfer z jednego miejsca tak, ale kilka transferow z kilku
> miejsc = 512 max.

Czyli usługa ta nie odpowiada neostradzie.

> jesli ktos uzywa e-maila do wysylania plikow, no to sorry.....

Czegokolwiek by się używało do wysyłania danych to nie ma znaczenia.
10MB i tak będzie w Waszej ofercie szło dwa razy dużej.

Tu nie chodzi o to, jaka jest Wasza oferta. W tej chwili IMHO
tylko tepsa umożliwia najtaniej połączenie takie jak się zamawia.
Chcemy neo za 150zł to mamy. Mamy też zadeklarowaną
przepustowość. U innych jest albo taniej a efektywnie
wolniej, albo trzeba więcej płacić by mieś to samo co w tepsie.

> Wojtek

Marcin