Re: jaki router do BGP?

Autor: Piotr Nowak (linux_at_netart.com.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 12:07:00 MET

Dla zestawienia BGP potrzebujesz co najmniej 3660, gdyz 3640 nie potrafi
obsluzyc wiecej niz 128MB RAMu. Tablica routingu przy dwoch sesjach lacznie
z IOS'em zajmuje ponad 128MB. Nie bez znaczenia jest tez wydajnosc
procesora, a tutaj roznica pomiedzy 3660 i 3640 jest taka jak i cena :)

Jezeli potrzebujesz sprawdzonego i niedrogiego routera 3662 to mysle ze
moglibysmy porozmawiac o cenie, gdyz obecnie przeszlismy na 7200 i jest on
juz u nas wykorzystywany jedynie jako drugi router backupowy. Ruch jaki
jestes w stanie obslugiwac na takim routerze to kilkadziesiat Mbps - ja
wykorzystywalem go do 25Mbps.

Jezeli jestes zainteresowany zadzwon, nie bedziemy omawiali tematu na
grupie.

Pozdrawiam
Piotr Nowak

--