reklamacje neo+ (czyli ja tez chce walczyc z tpsa...)

Autor: Adam Wos (adam.wos.CUT_at_CUT.pro.wp.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 22:37:40 MET

pytanie praktyczne.
zadzwonilem sobie na audiotele neostradowe zeby zareklamowac ich usluge.
niestety pan nie mogl zrozumiec co ja konkretnie chce reklamowac..
stwierdzil ze oni gwarantuja tylko 512 bps (i owszem, tak jest w
regulaminie)
w zwiazku z tym mam prosbe o takie wyjasnienie dla idioty, co ja konkretnie
moge reklamowac?

aha, i bardzo bym prosil, zeby nie wywolalo to kolejnej dyskusji o dennosci
neo+ itd. itp.
thx

--
adam.wos.CUT_at_CUT.pro.wp.pl
..and I don't want the world to see me..