Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl

Autor: admin_at_qpack.nu.pl
Data: Thu 22 Jan 2004 - 20:35:18 MET

Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <acid_at_e-wro.net> napisał w wiadomości
> W artykule <bup6o4$fp5$1_at_atlantis.news.tpi.pl> <admin_at_qpack.nu.pl>

Zalozmy

> Ja jak bym byl hosting providerem to bym sie bardzo cieszyl jak by
> lacza zatykalo mi sie samymi requestami zalozenia nowego konta. Przeciez
> kazde konto to wplywy z abonamentu, myle sie ?

> Kup lacze za normalne pieniadze, to klienci nie beda narzekac.
>

> --
> Tomasz Paszkowski

Nie bede sie klucil, bo bylo to juz wielokrotnie poruszane w tym temacie,
ale normalne ceny wg standardow swiatowych (chociazby usa) to wlasnie dajmy
na to 10Mb/s za 2950 zl. Widzialem oferty niejednej firmy, gdzie 100mbit
chodzil po 1000$. Wg ciebie te "normalne ceny" sa wlasnie chore.

Pozdrawiam,
Qpack