Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl

Autor: Tomasz Paszkowski (acid_at_e-wro.net)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 19:17:28 MET

W artykule <Pine.LNX.4.44.0401221647010.15711-100000_at_icpnet.pl> fanthom_at_icpnet.pl napisał(a):

> No dobra - nie wytrzymalem, wiec zapytam:
> Uwazasz, ze kablowki oferuja usluge jakosciowo gorsza od TPSA ?
> I nie mam tu na mysli kablowek posiadajacych "dwoch klientow na krzyz".

Zarowno ICPNET jaki ASTERCITY, usluge porownywalna do NEO+ maja
przynajmniej 2 x drozsza. Natomiast TOYA w pakiecie 512kbp/s za 99 zl
wprowadzila limit 18GB. VECTRANET nawet nie ma w swoim wachlarzu 512kb/s
a pozostale kablowki jak multimedia (przynajmniej ta wroclawska) sa
drogie i nie zapewniaja pasma, ktore przedstawiaja w ofercie.

Generlanie chodzi mi o cene i o zgodnosc oferty z realnymi osiagami.

--
Tomasz Paszkowski