Re: Poznań Internet Exchange ??

Autor: Darek Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 18:47:47 MET


> Ale to Wy uznajecie (lub nie uznajecie) zasadnosc roszczen.
> I co mi po SLA, gdy Wy zazarcie bedziecie twierdzic ze nie ma problemu ?
>
> Wojtek

Argumentem najczesciej stosowanym przez operatorow wzgledem klientow, aby
nie placic za awarie jest nie spor "u kogo byla awaria" ale uchybienia
formalne przy zglaszaniu awarii i/lub zadaniu odszkodowania (takie problemy
mamy ze swoimi dostawcami, takie problemy robimy czasem swoim klientom :)

A poza tym, jesli bedziemy zbyt zazarcie (jesli falszywie) twierdzic, ze
awaria jest nie u nas, to w koncu klient przestanie nas kochac i zwroci sie
do innego operatora... nie jestesmy sami na rynku.

Pozdrowienia,
Darek

--


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:11:18 MET DST