Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl

Autor: Michał Kicman (entelehia_at_wp.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 18:12:15 MET

Użytkownik <fanthom_at_icpnet.pl> napisał w wiadomości

> Czyzby ?
> W przeciwienstwie do pewnej osoby ktora kilka postow wyzej uprawiala
> kryptoreklame, ja nie uzyje tej samej metody.
> Powiem jednak krotka - ten poziom jakosci co TPSA
> wiekszosc jest w stanie zapewnic, a sporo operatorow
> znacznie wyzszy.

Jesli chodzi o DSL to jest na prawde dobrze. W razie problemow reakcja jest
szybka, a problemow od ok. 6 mcy nie mialem zadnych. Jesli chodzi o NEO no
to juz tak bym nie powiedzial... Widac roznice miedzy DSLem a k razy tansza
NEO.
Lokalni operatorzy, tacy jak np. ICP AFAIK nie oferuja lacz, ktore mozna
dalej odsprzedawac, w cenie zblizonej do DSL 512/1024 kbit. Przynajmniej w
Poznaniu nie znam takiego dostawcy.

pozdrawiam m.