Re: podwyzka w tpsa

Autor: Marcin Kuczera (marcin.n0-spam_at_poczta.rybnik.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 15:16:47 MET

> Dostalismy od providera dofakturowanie z tpsa na kwote 800 zl. Placimy
> nie za przepustowosc w tpsa tylko za dzierzawe lacza dwutorowego. Lacze
> obsluguje 2Mbit/s. Dlugosc lacza ok. 3 km.

hmm, wiesz co, jak ostatnio z nimi rozmawiałem, to rzeczywiscie, jak ktoś
chciał dwutor to zestawiali tylko i wyłącznie z założeniem transmisji 2Mbit
czyli podstawa x ileśtam.
Taniej wychodziło wziąść 2 pojedyncze pary z założeniem ze do 160kbit/s (co
jest oczywiscie kpiną bo cena dzierżawy nie może zależeć od sposobu ich
wykorzystania, ale co to znaczy dla tych sukinkotów).

Marcin