Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl

Autor: fanthom_at_icpnet.pl
Data: Wed 21 Jan 2004 - 17:23:30 MET

On Wed, 21 Jan 2004, Marcin Markowski wrote:

> Z tego co udalo mi sie dowiedziec, TP S.A. zaczela 'ciac' styk POZMANa tak aby
> wymusic na klientach PCCSu wykupienie styku z nimi, a cene z jaka TP S.A.
> 'wyskoczyla' to 2k PLN za 1Mbit. Wyglada na to, ze w ten sposob chca pozbawic
> POZMANa klientow.

POZMAN i tak jest firma ktorej dlugo udalo sie utrzymywac
bezplatny peering z TPSA.
Szczerze mowiac - obserwujac nowo pojawiajace sie wpisy w RIPE
ludzilem sie, ze cos sie w TPSA zmienia i zaczna w koncu
stawiac bezplatne peeringi do znaczacych operatorow,
jednak jak sie okazuje robia cos wrecz odwrotnego....

Ta firma byla, jest i bedzie chora .... i nawet "Ian Gontard z Czobowna"
niczego nie zmienia ;>

Wojtek