Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl

Autor: Tomasz Śląski (spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 16:15:51 MET

Marcin Markowski wrote:

> Z tego co udalo mi sie dowiedziec, TP S.A. zaczela 'ciac' styk POZMANa tak
> aby wymusic na klientach PCCSu wykupienie styku z nimi, a cene z jaka TP
> S.A. 'wyskoczyla' to 2k PLN za 1Mbit. Wyglada na to, ze w ten sposob chca
> pozbawic POZMANa klientow.

Otrzymałem nieoficjalnie identyczną informację, co nie zmienia równie
skandalicznego faktu, że czekamy już ponad 24 godziny na oficjalną odpowiedź
z Pozmana na nasze alarmujące pismo.
Jutro GTS zestawia nam testowe łącze, warunki wstępnie uzgodnione. Już wiem,
że jeśli sytuacja nie wróci do normy, to razem z nami z Pozmana odejdzie
jeszcze conajmniej 3 klientów po 2950 netto każdy.

--
TOM TS635-RIPE
FAQ grupy pl.misc.telefonia: http://www.telefonia.skonet.pl