Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl

Autor: mathom (mathom_at_pifpaf.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 13:57:11 MET

> Wysłaliśmy dziś oficjalne pismo do Pozmana. Czekamy na odpowiedź i
> rozwiązanie problemu. Profilaktycznie umówiłem się jutro na spotkanie z
GTS,
> gdyby odpowiedź nie nadeszła szybko.

My już finalizujemy umowę z innym dostawcą. Panowie z MAN'a nawet nie
odpowiadaja na maile. Przykre jest tylko to, że nie dość że stracą klientów
to jeszcze tak na prawdę "zapomnieli" z czyich podatków są utrzymywani na
tych swoich ciepłych posadkach. Dla nas te 4 miesięczne problemy z bramką do
tepsy to jest totalna kpina i komuna. Te 4 miesiące zepsuły nam renomę i
dobre imię - o poniesionych stratach finansowych nawet nie chcę myśleć :(

pozdrawiam

ps. Poszukujemy na terenie Poznania firmy chcącej przyłączyć się w
przyszłości razem z nami do innego operatora i partycypować w kosztach - w
grupie raźniej i silniej. My juz mamy łącze, ale będziemy je powiększać.
Zainteresowanych proszę o kontakt na : admin_at_pifpaf.pl lub 604 619 970.