Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl

Autor: admin_at_qpack.nu.pl
Data: Tue 20 Jan 2004 - 16:26:27 MET

Użytkownik "mathom" <mathom_at_pifpaf.pl> napisał w wiadomości
> Znowu coś nie tak... tym razem pingi dobre, ale transfer sięga ... 200 b/s
> .... :( Wygląda jakby przechodziły tylko małe paczki ... ktoś coś wie
??????

> --
> pozdrawiam
> Mathom
> www.pifpaf.pl
> mathom_at_pifpaf.pl
> gg: 40493

U mnie to samo. Ping rewelacja taki jaki powinien byc, natomiast
przepustowosc lacza jest wielokrotnie mniejsza.
Wyglada to na wprowadzone limity na transferki.

Moze ktos obeznany sie wypowie na ten temat w koncu i powie w koncu kiedy
sytuacja na tej bramce wroci do normy ? Ludzie z tego powodu traca klientow
a co za tym idzie pieniadze. Jak tak dalej pojdzie pozman straci klientow bo
wszyscy maja juz dosc tej sytuacji !

Pozdrawiam,
Qpack