Re: doswiadczenia z chello?

Autor: ArteQ (arteq2_at_go2.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 00:42:55 MET

> Cóż, może partiami jest to przełączane. A może niektórzy po prostu
> mają to proxy włączone (np. z DHCP dostają).

Transparent proxy z DHCP?

> W pewnym sensie to racja.

Zalozenia oczywiscie sluszne (chociaz ja bym wolal miec mozliwosc wyboru i
sam decydowac czy z proxy chce korzystac czy nie), tylko ze skoro tak czesto
powoduje to problemy to dlaczego na sile chca to przepchnac? Krew czlowieka
zalewa kiedy z FTP/p2p sciaga sie z max predkoscia, ping do serwera
(powiedzmy www) < 50ms a strone zeby otworzyc to trzeba ze 3 razy
odswierzyc... Po czym po n-tym reloadzie magicznie otwiera sie cala w ulamku
sekundy :-)

> Przyznam, że ich rozumiem. Tylko szkoda, że żadną miarą nie dało się
> go wyłączyć, a także nie zareagowali na buga, którego im zgłosiłem. :)

A ja nie bardzo... Tzn rozumiem, ze tak im latwiej. I pewnie nie mialbym nic
przeciwko gdyby mi to zycia nie utrudnialo (czasami, bo nie twierdze ze tak
jest zawsze).

ArteQ