Re: wymiana filmow przez internet

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 21:17:20 MET

On Mon, 19 Jan 2004 21:09:16 +0100, "Wojtek Szczygiel"
<ws_at_nospamgazeta.pl> wrote:

>W wiadomości: news:buhfst.3vvbdpt.1_at_sloth.hell.pl,

>To news.icm.edu.pl tez sie nie zorientowal - przynajmniej wg mojego OE
>Czyli wina lezy raczej po stronie OE?

Pewnie trzeba wykasować opis grupy i pobrać jeszcze raz. Na
news.icm.edu.pl jest poprawnie (niemoderowana).

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O